Річний звіт про діяльність закладу освіти
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ЗА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Інформаційна картка
Коровинський ЗДО (ясчла – садок) «Сонечко» Коровинської сільської ради у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» Положенням про заклад дошкільної освіти, іншими нормативно-правовими актами, власним статутом.
Заклад дошкільної освіти загального розвитку Коровинської сільської ради Роменського району, Сумської області, розташований за адресою: вулиця Київська, 72, електронна адреса:ludmilavasenko2023@gmail.com, ЗДО розташований у типовій двоповерховій споруді, розрахований на 120 дітей. На даний час у закладі функціонує 3 групи, з них 1 група – раннього віку, 2 групи – дошкільного віку, Загальна кількість дітей - 62, з них 11 підготовлено до навчання в школі.
Прийом дітей до закладу дошкільної освіти в 2023/2024 навчальному році здійснювався згідно заяв батьків, медичних довідок: про стан здоров’я дитини, про щеплення. Ділова документація з питань прийому дітей та їх вибуття оформлювалася за встановленою формою відповідно до нормативних вимог Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах (наказ МОН України від 01.10.2012 № 1059).
Режим роботи ЗДО: п’ятиденний з 7.00 до 17.30.
Мова навчання в закладі дошкільної освіти – українська.
Всі групи повністю укомплектовані згідно віку дітей та відповідно до вимог Закону України «Про дошкільну освіту».
Діяльність закладу дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році, освітня та методична робота були спрямовані на реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», конкретизованих у Програмі розвитку ЗДО, освітній програмі закладу та у Плані роботи на навчальний рік, на забезпечення безпечного освітнього простору в ЗДО в умовах воєнного стану, якості освітньої діяльності, підвищення фахового рівня педагогічних працівників, зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази закладу.
Освітній процес в закладі організовано відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, освітньої Програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі».
Матеріально-технічний стан групових приміщень відповідає нормам санітарно-гігієнічного забезпечення. Групи укомплектовані м’яким і твердим інвентарем. У період воєнного стану проведені лише косметичні ремонти приміщень. Кожна дитина індивідуально забезпечена: меблями, постільною білизною, рушниками. Кухонний посуд для отримання страв з харчо блоку відповідає вимогам інструкції з організації харчування. Столовий посуд для харчування дітей у групах забезпечений у достатній кількості, естетичний, в хорошому стані. Посуд, меблі, постільна білизна, рушники марковані згідно санітарно-гігієнічних вимог. Достатньо інвентарю для прибирання приміщень, який маркований та правильно зберігається.
Заклад та укриття закладу підключені до мережі Інтернет.
Територія впорядкована, огороджена, озеленена, обладнана необхідними спорудами. На території розміщені: дитячі ігрові майданчики та фізкультурний майданчик. Обладнання на майданчиках відповідає росту і віку дітей, надійно закріплене. Наявні акти обстеження фізкультурного та іншого ігрового обладнання для безпечного використання в роботі з дітьми. Кожна група на майданчиках має тіньовий навіс для захисту від сонця й опадів.
Постійно на контролі аналіз оснащення укриття у нашому закладі, яке відповідає вимогам ДСНС щодо облаштування «найпростішого укриття»:
- розташоване у складі основної будівлі закладу;
- місткість укриття у ЗДО – 80 осіб (діти та працівники закладу);
- стіни, стеля виготовлені з бетонних блоків, плит та цегли;
- будівля заглиблена у землю, не має великих отворів;
- забезпечене електроживленням, штучним освітленням, системою водопроводу та опалення;
- забезпечене двома евакуаційними виходами;
- приміщення має вентиляцію;
- в укритті забезпечується задовільний санітарний та протипожежний стан;
- укриття забезпечене питною водою;
- створений запас їжі (консерви);
- наявні альтернативні засоби освітлення;
- проведений Інтернет;
- забезпечене засобами надання домедичної допомоги.
Облаштовуючи внутрішній простір приміщень укриття, адміністрація та колектив закладу подбали про безпечність, комфортність та розміщення необхідного обладнання для організації освітнього процесу, врахували методичні рекомендації щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану.
Упродовж 2023/2024 навчального року у закладі проводилася систематична робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту:
- ретельно опрацьовується нормативно-правова база щодо діяльності ЗДО в умовах воєнного стану;
- здійснює роботу служба охорони праці, призначені відповідальні;
- розроблені, затверджені інструкції з охорони праці;
- щороку визначається готовність закладу до нового навчального року, осінньо-зимового періоду;
- організовано проходять медичні огляди працівників;
- розроблені та поетапно виконуються комплексні плани-заходи з охорони праці, цивільного захисту та пожежної безпеки;
- оновлені відповідно до сучасних реалій посадові інструкції для педагогічних працівниківта інших служб з комплексом завдань з охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту в умовах правового режиму воєнного стану.
Охорона та зміцнення здоров’я дітей, формування звички до здорового способу житття, цивільний захист були і залишаються актуальними та першочерговими завданнями дошкільного закладу. До колективу закладу доведені чіткі інструкції щодо реагування на небезпечні ситуації, загрози, план евакуації.
Особлива увага приділялася впровадженню чітких алгоритмів дій у разі небезпеки, організації безпечного освітнього простору у закладі, обладнанню укриття відповідно до вимог і рекомендацій ДСНС та комфортного перебування в укритті учасників освітнього процесу
Кількісно-якісний склад педагогічних працівниківКадрове забезпечення ЗДО проводиться у відповідності до типових штатів. За штатним розписом у закладі дошкільної освіти працює 20 осіб. Із них 8 педагоги, 1 медичний працівник, 11 осіб обслуговуючого персоналу.
Педагогічним, медичним і обслуговуючим персоналом заклад дошкільної освіти укомплектований повністю, вакансії відсутні.
№ з/п |
Назва структурного підрозділу Назва посад |
Кількість |
1 |
Адміністративний персонал |
3 |
|
Директор |
1 |
|
Заступник директора з господарства |
1 |
|
Сестра медична старша |
1 |
2 |
Педагогічні працівники |
7 |
|
Вихователі |
5 |
|
Музичний керівники |
1 |
|
Практичний психолог |
1 |
3 |
Молодший обслуговуючий персонал |
11 |
|
Помічники вихователів для дітей віком до 3 років |
1 |
|
Помічники вихователів для дітей віком від 3 років |
2 |
|
Кухар |
1,5 |
|
Підсобний робітник |
0,5 |
|
Машиніст із прання та ремонту спецодягу (білизни) |
0,5 |
|
Кастелянка |
0,5 |
|
Двірник |
1 |
|
Сторож |
2,5 |
Педагогічний стаж педагогів